اسلاید شو




خوشحالی جالب رونالدو
لالیگا اسپانیا
سری آ ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 30 آبان 1395
بازدید : 274
نویسنده : Darkgp

 

خوشحالی جالب رونالدوآرام

 

خوشحالی جالب کریستیانو رونالدو

 

 



:: موضوعات مرتبط: خبر ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: عکس رونالدو , خوشحالی جالب رونالدو , عکس های داربی مادرید , رئال مادريد , عکس رونالدو بعد از هتریک , عکس رونالدو بعد پیروزی دیشب , عکس های رونالدئ رئال مادريد , عکس خوشحالی جدید رونالد , خوشحالی بعد از گل رونالدو ,
تاریخ : شنبه 29 آبان 1395
بازدید : 294
نویسنده : Darkgp

 

رونالدو



"در اول ميخواهم از اين مردي كه ايستاده است تشكر كنم(سانتوس) ، بدون او هيچ چيزی در اينجا ممكن نبود"

"دوما، از همه ی بازيكنان و همه افرادی كه در اين قهرماني دست داشتند تشكر ميكنم، حقيقت اين است همه ی  ما در اين قهرماني نقش داشتيم"

"من خيلی خوشحالم و اين يكی از بهترين روزای زندگيم هست، عناوين فردی و ليگ قهرمانان را گذروندم و فراموش كردم الان بهترين لحظه ی منه"

"من تا به الان 3 . 4  بار گريه كردم و داداشم ميگف آرومتر و منم گفتم هوگو من نميتوانم جلو اشكامو بگيرم اشكام خودجوش و از ته دل بود به پسرم قسم ميخورم"

"من خيلی ، خيلی ، خيلی ، خيليپی ،خوشحالم  ممكنه من اينو  100 مرتبه تكرار كنم واقعا خوشحالم"

"دوباره تشكر ميكنم از همه ، بازيكنان ، تمام كارمندان اينجا ، و بازم تشكر ويژه به سرمربی ما بهت ايمان داشتيم"

"و از همه ی كادر پزشكی نگهبانان، خواكين ، و از همشون تشكر ميكنم از اعماق قلبم خوشحالم سزاوار قهرمانی بوديم"

"ما الان در تاريخ پرتغال ثبت شديم و اولين گروهی بوديم كه توانستيم قهرمان بشيم"

 

قهرمانی پرتغال

 



منبع:رئال مادريد ایران

 

 

لطفا برای درج نظر به ادامه مطلب بروید

 

 



:: موضوعات مرتبط: خبر ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: صحبت های احساسی رونالدو , صحبت های احساسی رونالدو در باره قهرمانی , رونالدو , برد پرتغال , صحبت رونالدو , برد رونالدو , رهبری تیم توسط رونالدو , کریستیانو رونالدو ,
تاریخ : شنبه 29 آبان 1395
بازدید : 495
نویسنده : Darkgp

 

مقایسه رونالدو و گریزمان در این فصل لالیگا

 

مقایسه رونالدو گریزمان در فصل 2016-2017

 

 

برای درج نظر به ادامه مطلب بروید

 



:: موضوعات مرتبط: خبر ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مقایسه رونالدو و گریزمان , رونالدو و گریزمان , مقایسه رونالدو با گریزمان , رونالدو , گریزمان , بازی رونالدو و گریزمان ,
تاریخ : یک شنبه 23 آبان 1395
بازدید : 264
نویسنده : Darkgp

لیونل مسی هم بازیکنی مشهور و پرطرفدار شبکه های اجتماعی است

 

پیج اینستاگرام مسی

 

www.instagram.com/leomess

 

i



:: موضوعات مرتبط: خبر ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پیج اینستاگرام مسی , پیج اینستا مسی ,
تاریخ : یک شنبه 23 آبان 1395
بازدید : 919
نویسنده : Darkgp

کریستیانو رونالدو پر طرفدار ترین مرد دنیا در شبکه های اجتمایی

 

آدرس پیج کریستیانو رونالدو

 

www.instagram.com/cristiano

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: خبر ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: پیج اینستاگرام رونالدو , پیج اینستاگرام کریستیانو رونالدو ,
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1395
بازدید : 403
نویسنده : Darkgp

آموزش تخته نرد

 

 

تاریخچه تخته نرد به کجا باز می گردد؟

قدمت تخته نرد به خاورمیانه و تمدنهای بسیار قدیم مانند تمدنهای ایران، روم، مصر و سومر بر می گردد. در هر کدام از این تمدنها بازی های تخته ای زیادی ابداع شده بود اما بازی مانند تخته نرد امروزی که در روم باستان انجام می شده Aleaنام داشته که به معنی "هنر قمار با تاس" بوده و حتی کلادیوس امپراتور روم نیز در مورد بازی تخته نرد نوشته است.

 

بازی تخته نرد خود کپی از بازی Kubeia یونان بود که بعدها این بازی را به نام Tabula تخته میشناختند. قدیمی ترین تخته نردی که تا به حال پیدا شده تخته نردی است که در شهر سوخته سیستان و بلوچستان پیدا شده است، به این دلیل تخته نرد را به ایران نسبت میدهند، در واقع تخته نرد را به اردشیر بنیانگذار سلسله ساسانی (224 سال قبل از میلاد مسیح) نسبت می دهند. به این دلیل به تخته نرد، نردشیر نیز می گویند. (نرد در پارسی قدیم به معنی چوب و کنده چوب بوده است).

 

این بازی از طریق ساسانیان به هند و از هندوستان به چین رفت که چینی ها به این بازی Shwa-liu می گویند ( به معنی دو شیش ) معادل انگلیسی تخته نرد نیز backgammon است، در مورد ریشه این کلمه احتمالات زیادی داده اند که محتمل ترین آنها به انگلیسی قدیمی باز می گردد که در آن gammon به معنی بازی بوده و ترجمه این کلمه " بازی پشت" می شود زیرا در قدیم روی هر تخته صفحه شطرنج و در پشت آن تخته نرد قرار داشت.

 

برای انجام بازی تخته نرد به چه چیزی نیاز دارید؟

برای دیدن ادامه آموزش به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: تخته نرد , آموزش بازی تخته نرد , بازی تخته , تخته نر ,
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1395
بازدید : 609
نویسنده : Darkgp

 

 

 

ميز

ابعاد ميز استاندارد اسنوکر حدود دوازده فوت در شش فوت است. کناره هاي ميزهاي مختلف متفاوت است. پاکتها همشکل بوده و داراي قطر سه و نيم اينچ مي باشند.

تمام ميزها در بازي متفاوت عمل مي کنند که به دليل تاثير دما و رطوبت محيط بازي است. بعضي ميزها داراي پارچه هاي نو با پرزهاي زياد هستند، در صورتيکه بعضي ميزها داراي پارچه هاي بدون پرز و لخت هستند.

لبه هاي ميز هم متفاوت هستند. بعضي از آنها نو بوده و موقع ضربه خوب عمل مي کنند در حاليکه بعضي از آنها کهنه هستند و عکس العمل کمي دارند. ارتفاع لبه ها نيز ممکن است متفاوت باشد، که در اين صورت ضربه هاي با سرعت بالا را خنثي کرده يا توپ را به خارج ميز پرتاب مي کند.

ابزارهاي ديگر اسنوکر عبارتند از:

1-  دو عدد رست

2-  يک رست بلند

3- يک عدد دسته اضافي

 4- بيست و دو توپ که شامل پانزده توپ قرمز و يک توپ سفيد، توپ زرد، توپ سبز، توپ قهوه اي، توپ آبي، توپ صورتي و توپ مشکي مي باشد.

 5- روي ميز استاندارد اسنوکر شش نقطه و يک منطقه نيمدايره (D) علامت گذاري شده است. به ترتيب امتياز، نقاط شماره گذاري شده، عبارتند از: نقطه زرد (دو امتياز)، نقطه سبز (سه امتياز)، نقطه قهوه اي (چهار امتياز)، نقطه آبي (پنج امتياز)، نقطه صورتي (شش امتياز) و نقطه مشکي (هفت امتياز).

پانزده توپ قرمز به شکل يک مثلث بلافاصله پشت توپ صورتي قرار مي گيرد.

توپها:

 

برای دیدن ادامه آموزش به ادامه مطلب بروید



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اسنوکر , آموزش اسنوکر , قوانین بازی اسنوکر , آموزش بازی اسنوکر , میز اسنوکر , پیتوک , چوب اسنوکر , بیلیارد ,
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1395
بازدید : 227
نویسنده : Darkgp

 

 

 

 

 نکاتی برای شروع پرورش اندام:

1- با وزنه‌های عادی شروع کنید

باشگاه‌ها پر از دستگاه‌های مختلف برای وزنه زدن است اما در ابتدا این دستگاه‌ها به شما برای ساختن یک ساختار بدنی منسجم کمک نخواهد کرد. ابتدا از دمبل و وزنه‌های عادی شروع کنید.

2- حرکات ترکیبی انجام دهید

ممکن است در مجله‌ها و سایت‌های ورزشی حرکات ورزشی مختلفی را ببینید اما باید در شروع کار حرکات پایه‌ای را انجام دهید. حرکاتی همچون اسکات، وزنه و پرس سینه نباید از برنامه شما حذف شود.

3-هر روز تمرین نکنید

اگر شخصی که برای شما برنامه می‌ریزد حرفه‌ای باشد بیش از 4 روز در هفته به شما تمرین نمی‌دهد. به عنوان یک مبتدی بیشتر از این به تمرین احتیاج ندارید. بقیه روزهای هفته باید استراحت کنید تا ریکاوری صورت گیرد.

4-  برنامه داشته باشید

نمی‌توانید تنها به باشگاه بروید و هر حرکتی دوست دارید انجام دهید. باید یک برنامه خاص داشته باشید و آن را دنبال کنید. از یک مربی بدنسازی یا یک ورزشکار حرفه‌ای بخواهید تا به شما برنامه‌ای بدهد که شخص شما نیاز دارید. تعداد حرکات در این برنامه باید مشخص باشد. هنگامی که به باشگاه می‌روید باید دقیقا بدانید که می‌خواهید چه کار کنید.


5- هر هفته بر روی همه عضلات کار کنید:

درطول هفته باید حداقل یک بار بر روی هر کدام از گروه‌ عضلات بدن کار کنید. همان طور که تمرین زیاد خوب نیست، تمرین کم هم مناسب نیست.

6- نحوه درست هر حرکت را یاد بگیرید

بهتر است هر حرکتی را آرام‌تر شروع کنید و نحوه درست انجام آن را یاد بگیرید.

7- مراقب کمر درد باشید

بعد از اینکه فرم درست حرکات ورزشی را یاد گرفتید، باید کم‌کم وزن وزنه‌ها را افزایش دهید. هر دو هفته یک بار کمی بر وزن وزنه‌ها اضافه کنید. این کار باعث افزایش قدرت و حجم عضلات می شود.

8- کم‌کم وزنه خود را افزایش دهید


هنگامی که به حدی رسیدید که از وزنه‌های سنگین استفاده کردید، از کمربند مخصوص برای محافظت از کمر استفاده کنید. ممکن است در ابتدا کمردرد نگیرید اما در آینده این مشکل را پیدا خواهید کرد.

9- پروتئین مصرف کنید

پروتئین برای پرورش عضلات لازم است. پروتئین در مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، لبنیات، سبزیجات و آجیل وجود دارد. بیشتر متخصصان ورزشی توصیه می‌کنند که هر روز به ازای هر کیلو از وزن بدن 2 گرم پروتئین مصرف کنید.

10- وعده‌هایی غذایی را افزایش دهید


برای پرورش عضلات باید بیشتر از آنچه که می‌سوزانید کالری مصرف کنید. BMR یا میزان سوخت و ساز بدن خود را محاسبه کنید. اگر شغل شما طوری است که زیاد حرکت نمی‌کنید لازم نیست زیاد کالری مصرف کنید.


به جای خوردن 3 وعده غذایی در روز، 4 تا 5 وعده غذایی با حجم کمتر داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: بدنسازی , نکات قبل از بدنسازی , آموزش بدنسازی , 10نکته قبل از شروع بدنسازی , تمرینات بدنسازی , آماده شدن برای بدنسازی ,
تاریخ : دو شنبه 17 آبان 1395
بازدید : 255
نویسنده : Darkgp

 

 

 

یوگا ورزشی جسمی و روانی (فکری) می‌باشد که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها به وجود آمده‌است.[نیازمند منبع] ریشه یابی دقیق این ورزش که توسط چه شخصی و دقیقآ چگونه بوجود آمده کمابیش ناممکن است. چرا که تاریخ شکل گیری یوگا به سالهای بسیار دور برمی گردد.


بهترین حرکات یوگا برای کمر

طرز ایستادن و نشستن نامناسب، عضلات پشت ضعیف، و سبک زندگی کم تحرک، سهم عمده‌ای در کمر درد دارند. راه حل درمان و پیشگیری از کمر درد هم، افزایش فعالیت شما و داشتن کمری انعطاف پذیر و قوی است. تمرین منظم یوگا، به شما در این کار کمک می‌کند. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا بفهمید که کدام وضعیت های یوگا به پشتتان کمک می‌کند:
بسیاری از مردم هر روز به مدت طولانی در حال نشستن هستند که می‌تواند به پشتشان آسیب برساند. بخصوص اگر به خمیده نشستن عادت داشته باشید، حالت بدنتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. عضلات پشت میانی بیش از حد سست و شل می‌شوند و عضلات خم کننده سینه و ران سفت و محکم می‌شوند.

دیوید مسنیک، درمانگر فیزیکی ساکن آتلانتا می‌گوید: فقط با انجام یک تمرین یوگا میتوانید مکانیک بدنتان، استحکام وضعیت بدن و انعطاف پذیری تان را بهبود ببخشید. اگر شما در پایین کمرتان درد مزمن دارید، تمرین یوگا میتواند یک گزینه درمانی مناسب برای کاهش درد و افزایش تحرک شما باشد.



انعطاف پذیری، قدرت، استحکام و تحرک

افزایش سلامتی پشت شما با یوگا فقط در مورد انعطاف بیشتر نیست بلکه به معنای افزایش قدرت، استحکام و تحرک توانایی مفاصل شما برای حرکت در دامنه کامل حرکتی‌شان می باشد.
سادی چانلت متخصص یوگا در خانه در شرکت clif bar’s می‌گوید: بطور کلی ما برای سلامتی پشت بدن به تحرک بیشتر در مفاصل ران و استحکام بیشتر ستون مهره‌ها نیاز داریم. او ترکیبی از خم شدن کامل به جلو، خم شدن به عقب و حرکات پیچشی را برای ایجاد تحرک و انعطاف پذیری ستون فقرات و حالتهای ایستاده را برای افزایش قدرت و استحکام توصیه می‌کند.

 



:: برچسب‌ها: یوگا , آموزش یوگا , یوگا برطرف کننده درد کمر , یوگا و کمر درد , آموزش حرفه ای یوگا , یوگا در خانه , یوگا آرامش ذهن ,
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
بازدید : 269
نویسنده : Darkgp

مشخص شدن تاریخ اعلام سه نامزد نهایی بازیکن سال فیفا

 

 

 فیفا دقایقی پیش رسما اعلام کرد که روز دوم دسامبر (12 آذر) اسامی سه نامزد نهایی کسب عنوان بازیکن سال فیفا را اعلام خواهد کرد. در حالی که لیست 30 نامزد پایانی توپ طلا چندین روز پیش توسط فرانس فوتبال اعلام شده بود.

به گزارش AS، پس از اینکه فرانس فوتبال و فیفا بر سر ادامه همکاری خود برای برگزاری مراسم FIFA BALON DOR به توافق نرسیدند و انتخاب برنده توپ طلای دنیا به روال سابق بازگشت، حالا فیفا دقایقی پیش اعلام کرد که به مانند سال‌های قبل، روز دوم دسامبر 2015 - 12 آذر - اسامی سه نامزد نهایی کسب عنوان بازیکن سال فیفا را اعلام خواهد کرد.

در واقع توپ طلای اصلی همان جایزه‌ای‌ست که فرانس فوتبال پیش از پایان سال انتخاب و معرفی خواهد کرد و جایزه فیفا تنها مختص به خود این نهاد است. جایزه‌ای که روز 9 ژانویه در مراسم گالا در زوریخ سوئيس به برنده اهدا خواهد شد. اما برنامه‌ریزی فیفا تا پیش از اعلام سه نامزد نهایی بدین ترتیب است:

سه‌شنبه 1 نوامبر 2015 (فردا): معرفی کاندیدهای بهترین مربی فوتبال بانوان

چهارشنبه 2 نوامبر 2015 : معرفی کاندیدهای بهترین مربی سال

پنج‌شنبه 3 نوامبر 2015: معرفی 23 کاندید عنوان بازیکن سال فیفا

گفتنی‌ست در مراسم گالا به رسم گذشته برنده جایزه پوشکاش، فیر پلی و تیم منتخب فیفا نیز انتخاب و اعلام خواهد شد.

 

منبع:طرفداری



:: برچسب‌ها: اسامی سه نامزد نهایی کسب عنوان بازیکن سال فیفا , سه نامزد کسب توپ طلا , توپ طلا , نامزد های دریافت توپ طلا , چه کسی توپ طلا را میگیرد ,
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1395
بازدید : 226
نویسنده : Darkgp

برد 1 بر 0 استقلال با گل محسن کریمی

 

(مرحله سوم جام حذفی)

استقلال - مس کرمان
ساعت: 16:35
ورزشگاه آزادی

محمدرضا فغانی – تورج عیوض محمدی – یعقوب سخندان – حسین زیاری / ناظر داوری: خداداد افشاریان

 

استقلال:
مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، یعقوب کریمی، مگویان، فرشید باقری، مجتبی حق دوست، جابر انصاری، بختیار رحمانی، محسن کریمی و کاوه رضایی

مس کرمان:

رضا حیدری، بهنام دادش وند، مجید ایوبی، علیرضا ابراهیمی، وحید اسماعیل بیگی، محمدرضا زینالی خیری، فرزاد حسین خانی، محسن دلیر، علیرضا قاسمی ، میلاد پورصف شکن، احمد زنده روح

 

منبع:طرفداری

 



:: برچسب‌ها: برد استقلال , استقلال 1 مس کرمان 0 , بازی استقلال و مس کرما , استقلال مس کرمان ,

لیگ برتر ایران
لیگ فرانسه
وب سایت ورزشی جم اسپورت دوست ورزشی علاقمندان ورزش...

آیا از مطالب سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان GEM SPORT و آدرس gemsport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
کدستان