اسلاید شو




کمیل قاسمی المپیکی شد
لالیگا اسپانیا
سری آ ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 تير 1395
بازدید : 261
نویسنده : Darkgp

 

 

پرویز هادی و کمیل قاسمی ظهر امروز برای سومین بار به منظور معرفی آزادکار المپیکی ایران در وزن 125 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که در پایان قاسمی با نتیجه 2 بر یک هادی را مغلوب کرد.



:: برچسب‌ها: کمیل قاسمی , کمیل قاسمی در المپیک , المپیک کشتی , کمیل قاسمی المپیکی شد , المپیک2016 , olympic , olympic2016 , ,
تاریخ : پنج شنبه 10 تير 1395
بازدید : 233
نویسنده : Darkgp

 روز گذشته خبرهایی مبنی بر اینکه چمدان پر از ادکلن مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در فرودگاه امام خمینی (ره)ضبط شده بود، منتشر شد، اما ماجرا از این قرار بوده که هنگام بازگشت کیهانی از مسابقات جوانان آسیا از ویتنام، بسته‌ای که حدود 20 ادکلن در آن بوده است، توسط گمرگ و حراست فرودگاه از وی ضبط می‌شود.
ظاهرا این ادکلن‌ها که برای هدیه به کارمندان فدراسیون دوومیدانی تهیه شده بود پس از نامه نگاری‌های لازم فدراسیون با فرودگاه به این فدراسیون استرداد داده شده و بین کارمندان توزیع می‌شود.
اما اینکه یک فدراسیون می‌تواند هدایای کارمندان خود را از خارج وارد کند و برای این نوع کارها مجوزی وجود دارد یا خیر، موضوعی است که مسئولان فدراسیون دوومیدانی و وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی آن باشند.



:: برچسب‌ها: اخبار روز دنیا , خبرورزشی , اخبار فوتبالی , اخبار امروز , ورزش , خبر فوتبال ,
تاریخ : پنج شنبه 10 تير 1395
بازدید : 268
نویسنده : Darkgp

فریدون زندی که به تازگی سرمربیگری تیم زیر 23 ساله های سن پائولی آلمان شد عکس زیر را در اینستاگرامش منتتشر کرد و نوشت:فصل جدید، آغازی نو... اولین روز از تمرین با سن پائولی

 



:: برچسب‌ها: خبر امروز , اخبار ورزشی , خبر روز , اخبار فوتبال , فریدون زندی ,
تاریخ : پنج شنبه 10 تير 1395
بازدید : 294
نویسنده : Darkgp



:: برچسب‌ها: لیونل مسی , مسی , خداحافظی مسی , خداحافظی مسی ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 283
نویسنده : Darkgp

 

به گزارش" جم اسپورت "سایت ریزه اسپور قرار داد رامین رضاییان را رسما اعلام کرد.



:: برچسب‌ها: قرارداد رامین رضاییان , رامین رضاییان , رامین رضاییان در ریزه اسپور , رامین رضاییان قرداد , رضاییان ریزه اسپور , ریزه اسپور , ramin rezaiyan , rize espor ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 234
نویسنده : Darkgp

دانلود مستقیم کلیپ



:: برچسب‌ها: گل های برتر یورو , یورو , گل یورو , یورو2016 گل های برتر , یورو2016 , گل های برتر یورو2016 , دانلود گل های زیبا یورو , گل های یورو از نگاه تماشاگران ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 292
نویسنده : Darkgp

 

 

رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد روانه ترکیه شده است

.

و به نقل از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ رامین رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرفه در سازمان لیگ فسخ کرده است. رضائیان به استناد بندی در قرارداد که در آن تاکید شده باشگاه پرسپولیس موظف به تسویه کامل قرارداد با وی دو هفته بعد از اتمام لیگ است، این قرارداد را به سازمان لیگ ارائه داده و فسخ خود را گرفته است.

یقینا این خبر با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه می شود که 75درصد از رقم قرارداد فصل را به وی پرداخت کرده است. باشگاه پرسپولیس عقیده دارد فسخ رضائیان قانونی نیست چراکه وی از سوی باشگاه جریمه شده و به همین مساله پرسپولیس را در موضع تسویه کامل قرار می دهد.

رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد مشغول مذاکره با تیم ریزه اسپور است و قصد دارد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه بدهد. البته به نظر می رسد او برای دریافت رضایتنامه کار دشواری پیش رو داشته باشد و وارد یک دعوای حقوقی با پرسپولیس بشود.

اعلام خبر فسخ قرارداد در شرایطی که رضائیان در ترکیه به سر می برد، نشان از این دارد که این بازیکن در روزهای عدم حضور در تمرینات تیم ملی بیکار نبوده و از طریق حقوقی مطالبه خود را از باشگاه پرسپولیس پیگیری می کرده است.

 



:: برچسب‌ها: رامین رضاییان , فسخ قرار داد رامین رضاییان , از پرسپولیس جدا شد , رضاییان , رامین رضاییان در ترکیه , رضاییان در ترکیه , ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 313
نویسنده : Darkgp

 

 

 

 

فیسبوک باشگاه اعلام کرد طارمی رسما به ریزه اسپور پیوست

 

 #در این خبر اعلام شده است مهدی طارمی در این لحظه به تیم فوتبال ریزه اسپور پیوسته است

 

در متنی که فیسبوک ریزه اسپور برای مهدی طارمی منتشر کرده چنین آمده: بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس پیراهن ریزه اسپور را به تن خواهد کرد. او که به عنوان زلاتان ابراهیمویچ ایران نامیده می شود و با 16 گل در 25 بازی در فصل گذشته آمار خوبی از خود برجای گذاشته است.

جالب اینکه در برخی از کامنت های مربوط به این خبر هواداران واکنش مثبتی نسبت به این انتقال داشته اند

 

 

 

 

.به این ترتیت پرونده پرسپولیس بسته شد

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: الان مهدی طارمی , طارمی قرار داد بست , مهدی طارمی , قراد داد طارمی , امروز مهدی طارمی , قرار داد مهدی طارمی با ریزه اسپور , ریزه اسپور , بورسا اسپور ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 288
نویسنده : Darkgp

 

مهدی طارمی که برای مذاکره با سران باشگاه چایکور ریزه‌اسپور راهی کشور ترکیه شده است، با عقد قرارداد رسمی با این تیم تنها چند قدم فاصله دارد. گفته می‌شود تا پایان هفته جاری مهاجم فصل پیش پرسپولیس قراردادی سه ساله را با ریزه‌اسپور به امضا خواهد رساند.



:: برچسب‌ها: مهدی طارمی قرار داد مهدی طارمی , مهدی طارمی کجا رفت , مهدی طارمی با ترکیه قرار داد بست , اسپور قرارداد تارمی , پیروزی , طارمی , بورسا اسپور , taremi koja , taremi , pirozi , borsa espor , ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 251
نویسنده : Darkgp


 


فهرست پرسپولیس با 2+16 بسته شده بود که در صورت جدایی رامین رضائیان و البته مهدی طارمی پرسپولیسی‌ها دو بازیکن دیگر خود را نیز از دست می‌دهند تا شرایطشان نسبت به گذشته تغییر کند و این به این معناست که پرسپولیس باید کماکان در فصل نقل و انتقالات فعال باشد.



:: برچسب‌ها: پرسپولیس , نقل و انتقالات , 18 نفر , رامین رضاییان , مهدی طارمی , پیروزی , ترکیه رامیبن , طارمی , فهرست پرسپولیس , pirozi , 2016 , ,

لیگ برتر ایران
لیگ فرانسه
وب سایت ورزشی جم اسپورت دوست ورزشی علاقمندان ورزش...

آیا از مطالب سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان GEM SPORT و آدرس gemsport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
کدستان