اسلاید شو




رژه کاروان ایران درافتتاحیه المپیک
لالیگا اسپانیا
سری آ ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 مرداد 1395
بازدید : 221
نویسنده : Darkgp

  مراسم رژه انجمن ایران در افتتاحیه المپیک 2016

 

جم اسپورت:مراسم افتتاحیه المپیک آغاز شد و کاروان‌های ورزشی کشورهای مختلف از جایگاه مخصوص عبور کردند. در این بین کاروان ورزشی ایران با نام "امام رضا (ع)" و با پرچمداری زهرا نعمتی از مقابل جایگاه عبور کرد.

زهرا نعمتی بانوی پرچمدار ایران در این مراسم به شدت مورد توجه عکاسان و دوربین های تلویزیونی حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و تماشاگران به شدت او را تشویق کردند.

ورزشکاران ایران در هنگام رژه برای تماشاگران دست تکان می‌دادند و برخی دیگر نیز مشغول گرفتن عکس صلفی و فیلم برداری از این لحظات بودند تا به یادگار نگه دارند. ورزشکاران والیبال، شنا، دوچرخه سواری و شمشیر بازی در رژه حضور داشتند.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: مراسم افتتاحیه المپیک , المپیک 2016 , رژه ایران در المپیک , رژه کاروان ایران در المپیک , لباس ژه ایران در المپیک , رژه ایران , ژره افتتاحیه المپیک , رزه افتتاحیه المپیک , افتتاحیه المپیک ایرانی ها , کاروان ایران در المپیک , رژه المپیک ایران در المپیک 2016 ,
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1395
بازدید : 252
نویسنده : Darkgp

 

مراسم افتتاخیه المپیک ریو2016

 

 



:: برچسب‌ها: المپیک 2016 , المپیک , برنامه المپیک , برنامه المپیک2016 , olympic 2016 , olympicrio 2016 , المپیک امسال , افتتاییه المپیک , مراسم المپیک , مراسم افتتاحیه ریو , rio2016مراسم2016rio ; ,
تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 368
نویسنده : Darkgp

 

شیرجه و استفاده از- دست بالا
دروازه بان می تواند از شیرجه های بالا و با  استفاده از دست بالا از حداکثر توانایی خود در رسیدن به محیط بالا ی دروازه  استفاده نماید و  حتی انرزی  زیادی صرف شیرجه نشود
زمان یادگیری این روش توپ گیری  نسبت به  قدرت، چابکی، انعطاف پذیری، زمان کمی طول می کشد. دروازه بان هایی  که  کیفیت بالایی دارند ، قادر به اجرای این نوع تکنیک است.

چرا استفاده از دست بالا؟




هنگامی که شوت به سمت  بالا و  گوشه های بالای  دروازه زده می شود ، بسیار بحث در مورد این   است که کدام  دست دروازه بان باید از استفاده شود  و سعی کند توپ را دریافت کند یا از چارچوب خارج نماید  . برخی از مربیان خواستار استفاده از "دست پایین" هستند ، در حالی که دیگران با استفاده از دروازه بان از دست  مورد علاقه و یا غالب دست مدافع هستند ما در دروازه بانی  حرفه ای به شدت به استفاده از "دست بالا"  برای تمام توپ های که به بالا زده می شود هدف  قرار می دهیم .

 



در اینجا ما می بینیم که تلاش دروازه بان با "دست بالا"، دروازه بان قادر به پوشش تقریبا  تمام مسیر در نیمه بالای دروازه است و یا در این مورد، از دست چپ برای یک شوت به گوشه سمت راست بالای دروازه  توسط  دروازه بان که از دست چپ استفاده نموده است  محیط کمتری را نسبت به  استفاده از  دست بالا در توپهای بلند  در کنترل دلرد .


ادامه اموزش در ادامه مطلب....

 

برای دیدن ادامه مطلب به ادامه مطلب بروید.



:: برچسب‌ها: آموزش دروازبانی , آموزش دروازبانی فوتبال , دروازبانی فوتبال , دروازبان شدن , آموزش حرفه ای دروازبانی , دروازبانی حرفه ای , اموزش حرفه ای دروازبانی , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 3393
نویسنده : Darkgp

 

 

آموزش فوتبال به صورت حرفه ای .آموزش کامل تکنیک ،شوت،سانتر،پاس،دریبل ضربه کاشته و... برای شما عزیزان...

 پیشنهادجم اسپورت به شما علاقه مندان بازی فوتبال.

دانلود مستقیم



:: برچسب‌ها: آموزش فوتبال , آموزش فوتبال حرفه ای , کتاب آموزش فوتبال , کتاب آموزش فوتبال حرفه ای , فوتبال حرفه ای آموزش فوتبال مبتدی , آموزش فوتبال , کتاب آموزش فوتبال , اموزش فوتبال , یادگیری فوتبال , football play , amozesh football ,
تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 218
نویسنده : Darkgp

              

 

 

جم اسپورت:پس از انتقادها به طراحی لباس رژه کاروان ایران در المپیک 2016 مقرر شده که کاروان المپیک با لباس جدیدی در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ریو حاضر شود.

پس از انتقاداتی که نسبت به لباس رژه کاروان ایران در مراسم شده بود، مسئولان کمیته ملی المپیک نشست‌هایی را برگزار  کردند  و پس از رایزنی‌ها قرار شد لباس کاروان ایران تغییر کند.

کیومرث هاشمی جلساتی را با یکی از طراحان ایرانی برگزار کرد و سه طرح پیشنهادی این طراح مورد پذیرش رییس کمیته ملی المپیک قرار گرفت و قرار شد با تغییراتی در این طرح‌ها از آن برای مراسم افتتاحیه بازی‌های  المپیک  استفاده شود.

به ‌این‌ ترتیب کاروان  المپیکی ایران با لباس دیگری در مراسم افتتاحیه بازی‌های  المپیک حاضر خواهند شد.

سه طرح پیشنهادی طراح ایرانی کامران بختیاری قرار است با انجام تغییراتی یکی از این سه طرح زیبا  لباس رژه کاروان ایران شود



:: برچسب‌ها: لباس دوم المپیک , لباس المپیک , طرح لباس دوم ایران , طرح لباس ایران , طراح لباس المپیک ایران , طرح دوم لباس المپیک ایران , لباس زیباس المپیک ایران , ,
تاریخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 377
نویسنده : Darkgp

 

 

 

اگر این لباس برای المپیک در دهه 60_70 هم بود باز هم ضایع و سبکی دهاتی داشت،طراحی این لباس در حدی بد است که درحال بازی کردن با ابروی ایران و ایرانی شده است.

می توان آن را با پاک کن های دهه 60 هم مقایسه کرد یا بگوییم لباس رفتگران عزیز هم از این لباس شیک تر است؟؟؟!!!



:: برچسب‌ها: لباس المپیک , لباس المپیک ایران , لباس المپیک2016 , لباس ضایع ایران در المپیک , لباس ایران 2016 , لمپیک ایران , طراحی لباس المپیک , طراحی لباس ایران در المپیک ,
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395
بازدید : 231
نویسنده : Darkgp

جم اسپورت-سایت المپیک ریو در گزارشی به لحظه‌های مهم و به یادماندنی در المپیک ۲۰۱۶ اشاره کرده و نوشته است که ۱۰ لحظه مهم را نباید در برزیل از دست داد که به آن اشاره می‌شود:

افتتاحیه بازی‌ها

افتتاحیه المپیک ۲۰۱۶ ریو روز جمعه ۵ آگوست برگزار می‌شود که نخستین میزبانی آمریکای جنوبی به شمار می‌رود. حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ ورزشکار برتر جهان در ورزشگاه ماراکانا دور هم جمع می‌شوند.

نخستین مدال طلا

چین در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن نخستین مدال طلا را کسب کرد. کدام کشور در المپیک ریو نخستین مدال را می‌گیرد؟

سواحل کوپاکابانا

مسابقات والیبال ساحلی، سه گانه و دوچرخه‌سواری جاده مردان در این ساحل انجام می‌شود.

نخستین مدال برزیلی‌ها

همه می‌دانند المپیک وقتی بهتر می‌شود که میزبان کارش را به خوبی انجام دهد. این شانس برای برزیل وجود دارد که در ۷ رشته در ۶ آگوست بتواند مدال بگیرد.

بازگشت راگبی

راگبی بعد از ۹۲ سال به المپیک بازگشت و این رشته در سال ۲۰۱۶ در جمع رشته‌های المپیکی خواهد بود. این مسابقه از ۶ آگوست آغاز خواهد شد.

بازگشت گلف

گلف نیز یکی از رشته‌هایی است که در ریو با انتخاب میزبان در مسابقات شرکت می‌کند. در المپیک ۱۹۰۰ پاریس، فقط مردان اجازه شرکت داشتند. ۵ کشور در المپیک پاریس در مسابقات گلف شرکت کردند این در حالی است که ۶۰ مرد و ۶۰ زن در المپیک ریو به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت سریعترین مردان شناگر در استخر

شب ۱۲ آگوست در آخرین دقایق سریعترین مرد در المپیک ریو مشخص خواهد شد. مانادو شناگری از فرانسه که در المپیک لندن از شناگران آمریکایی و برزیلی قرار گرفت. شناگر برزیلی در تلاش است در خانه بتواند مدال طلا را کسب کند.

رقابت اوسین بولت

۶ بار حضور در در المپیک و ۸ حضور در مسابقات جهانی،دارنده رکورد جهانی در دوی ۱۰۰ متر، ۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر از عناوین اوسین بولت است. بولت چه چیزی را در کارنامه ندارد؟ اگر این ورزشکار جامائیکایی بتواند رکوردهایی که در المپیک پکن و لندن داشته حفظ کند با بالاترین عنوان در فینال المپیک ریو در ۱۹ آگوست به رقابت خواهد پرداخت.

تقابل برزیل و آرژانتین برای کسب مدال طلا

مسابقات فوتبال مردان تورنمنت زیبایی خواهد بود. برزیل میزبان در تلاش است نخستین مدال طلا را کسب کند و نیمار به نظر می‌رسد برای رسیدن به این هدف مطمئن است. فینال فوتبال مردان ۲۰ آگوست در استادیوم ماراکانا برگزار می‌شود.

کدام تیم دوست دارد مقابل برزیل قرار بگیرد؟ آرژانتین. تقابل دو بازیکن بارسلونا یعنی مسی و نیمار.

دوی ماراتن

لحظه‌ای که نخستین دونده وارد ورزشگاه می‌شود همیشه سکوت تماشاگران مانند بمبی از بین می‌برد و هیجان آنها را تحریک می‌کند.

در ریو این مسابقات در ورزشگاه سمبودرومو پیگیری می‌شود که فینال مردان در ۲۱ آگوست و فینال بانوان در ۱۴ آگوست برگزار خواهد شد.



:: برچسب‌ها: المپیک 2016 , المپیک , برنامه المپیک , برنامه المپیک2016 , olympic 2016 , olympicrio 2016 , المپیک امسال , افتتاییه المپیک , مراسم المپیک , مراسم افتتاحیه المپیک , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395
بازدید : 246
نویسنده : Darkgp

 

برنامه و جدول زمان‌بندي بازي‌هاي المپيك 2016 برزيل اعلام شد

 

براساس برنامه اعلام شده مراسم افتتاحيه اين مسابقات 15 مرداد 1395 برگزار مي‌شود و بازي‌ها نيز به طور رسمي از 16 مرداد آغاز مي‌شود. مراسم اختتاميه نيز 31 مرداد ماه برگزار مي‌شود. در اين بازي‌ها 301 مدال طلا توزيع مي‌شود كه بيشترين سهم را در اين ميان دووميداني و شنا با 47 و 34 مدال طلا دراختیار دارند.



:: برچسب‌ها: المپیک 2016 , المپیک , برنامه المپیک , برنامه المپیک2016 , olympic 2016 , olympicrio 2016 , المپیک امسال , افتتاییه المپیک , مراسم المپیک , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 مرداد 1395
بازدید : 1088
نویسنده : Darkgp



:: برچسب‌ها: آخرین پست اینستاگرام رونالدو , اینستاگرام رونالدو , پست اینستاگرام رونالدو , پسترونالدو اینستاگرام کریستین رونالدو ,
تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1395
بازدید : 232
نویسنده : Darkgp

 

رژیم غذایی فوتبال

 

جم اسپورت:آگاهی از تغییر نیازهای انرژی بدنی در طول فصل برای بازیکنان فوتبال خیلی مهم است. برای کنترل وزن در طول سال باید بازیکنان بدانند که در زمان عدم برگزاری مسابقات لیگ، چون تمریناتشان کم تر است باید میزان انرژی ورودیشان نیز کمتر باشد.

 

خصوصیات ورزش فوتبال

فوتبال یک بازی با دو نیمه ای 45 دقیقه ای می باشد بین این دو نیمه یک استراحت کوتاه وجود دارد. فوتبال شامل تمرینات متناوب با شدت زیاد است که شامل سیستم صرف انرژی به صورت هوازی و بی هوازی می شود.
آموزش تمرینات که قبل از آغاز فصل مسابقات انجام می شود شامل موارد زیر است: تمرین برای آماده سازی عمومی , کار کردن روی وزن و تمرین برای افزایش مهارت هادر طول فصل به طور معمول 2 تا 4 جلسه در برنامه گنجانده می شود.اکثر تیم های فوتبال، فصل مسابقات شامل یک بازی در هفته دارند . این بازی معمولاً در آخر هفته انجام می شود و در مسابقات سطح بالا مسافرت های زیادی انجام می شود.
ممکن است بازیکنان در تورنمنت ها به مدت یک یا چند هفته در میان در رقابت های منظمی که برگزار می شود نیز شرکت کنند.
فوتبال ورزشی است که به سرعت از حرکات سبک به حرکات با قدرت زیاد تغییرمی کند. زمیانی که شرایط بازی به صورت حرفه ای تغییر می یابد زمینه ی ایجاد جراحت های برخوردی زیاد میشود. چون تماس بدن ها زیاد می شود. مطالعه روی حرکات بازیکنان در طول بازی این نکته را بازگو می کند که بازیکنان حرفه ای که در سطح بین المللی فعالیت می کنند در حدود Km10 در طول بازی می دوند. اما این مقدار در مورد دروازه بانان 4 کیلومتر است.
خصوصیات فیزیکی: بازیکنان فوتبال باید دارای تکنیک، چابکی و سرعت باشند. بدن بازیکنان اندازه های مختلفی دارد با این حال بیشتر ورزشکاران سعی می کنند بدنی عضلانی با میزان چربی کم تر داشته باشند تا از سرعت و چابکی بیشتری برخوردار شوند.

موارد معمول تغذیه ای
سطح چربی بدن:

آگاهی از تغییر نیازهای انرژی بدنی در طول فصل برای بازیکنان فوتبال خیلی مهم است. برای کنترل وزن در طول سال باید بازیکنان بدانند که در زمان عدم برگزاری مسابقات لیگ، چون تمریناتشان کم تر است باید میزان انرژی ورودیشان نیز کمتر باشد.
گاهی ورزشکاران قبل از شروع فصل فعالیت هایی انجام می دهند تا آن ها را در شرایط خوبی برای فصل بعدی قرار دهد.

برای دریافت رژیم غذایی فوتبال به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی , رژیم غذایی فوتبال , رژیم غذایی فوتبالیستها , رژیم , برنامه غذایی , برنامه غذایی فوتبال , رژیم گرفتن فوتبالیستها , تغذیه فوتبال , رژیم ورزشی ,
تاریخ : دو شنبه 4 مرداد 1395
بازدید : 245
نویسنده : Darkgp

یک برنامه بسیار مفید و خلاصه بدنسازی فوتبال برای مدت یک ماه جهت استفاده مربیان و بازیکنان عزیز تقدیم میگردد ضمن اینکه این برنامه بسیار ساده طراحی گردیده است. لذا عزیزان علاقمند ابتدا به چند نکته مهم توجه بفرمایند:

۱-در پایان هر جلسه تمرین ذکر شده ضروری است که تمرینات تکنیک آموزش داده شود. ( تمرینات مختلف باتوپ با تأکید بر تنها یک موضوع در هر جلسه مثلاً اگر قرار است در برنامه تکنیک روز دوشنبه تکنیک پاس و دریافت آموزش دهیم باید حتماً در آن روز فقط روی تکنیک پاس و دریافت کار کنیم. باید توجه شود که این مسئله بویژه در سنین پایه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است)

۲- گرم کردن عمومی بدن به مدت ۱۰ الی ۲۵ دقیقه.( در تیم های نونهالان و نوجوانان معمولاً ۷تا۱۰دقیقه کافی است.)

۳- دوهای اعلام شده با توجه به درصد می باشد و به صورت تداومی انجام می شود.استراحت فعال (کار با توپ, حرکات کششی و نرمشی و ….)

۴- سرد کردن عمومی بدن به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه.

۵- دوش گرفتن بعد از هر تمرین الزامی می باشد.

۶-در خلال تمرینات استفاده از ۲۵۰ تا ۳۰۰ cc آب مفید است.  البته در صورت امکان نوشیدنیهای ورزشی و تهیه الکترولیت خیلی عالی است.

بعد از تمرینات بارگیری مواد غذایی تا دو ساعت اولیه مهم می باشد (با تأکید بر کربوهیدرات ها)

 

برای دریافت برنامه 30 روزه بدنسازی فوتبال به ادامه مطلب بروید



:: برچسب‌ها: بدنسازی , بدنسازی فوتبال , بدنسازی فوتبال بدو وزنه , بدنسازی بدون وزنه , بدنسازی فوتبال وزنه , فیتنس , فیتنس فوتبال ,
تاریخ : دو شنبه 4 مرداد 1395
بازدید : 275
نویسنده : Darkgp

 

 

تمرینات گرم کردن عمومی عملیاتی هستند که بدن انسان را جدا از ورزش گرم و فعال میکند. این تمرینات برای گرم کردن ماهیچه و عضلات کلی بدن موثر هستند که از جمله مانند دویدن ، بازیهای سبک یا کش دادن بدن میباشد . تمرینات مخصوص گرم کردن بدن برای ورزش فوتبال شامل تمرینات تکنیکی مثل توپ یک و دو کردن ، پرتاب توپ یا ضرب زدن و...و...و... میباشد
در این بخش ما به تمرینات گرم کردن بدن قبل از بازی فوتبال میپردازیم
.تیم بازی ۳۰ دقیقه قبل از بازی وارد زمین می شود

مرحله اول
بازیکنان توسط مربی به مدت ۱۰ دقیقه آزاد گزاشته می شوند تا بازیکن با توجه به نیاز بدن خود ، خود را آماده سازد که معمولا با دویدن آرام و بعد دویدن با نرمش ، نرمش در جا و کشش همراه می باشد
مرحله دوم
درست میکنیم ABCD زمین را به شکل مقابل
دوتیم ۵ نفره تقسیم میکنیم
ضربه برای بازیکنان آزاد است
زمان ۷ دقیقه می باشد
نکته مهم اینکه باید به بازیکنان تذکر داده شود که از تکگل و یا حرکتی که باعث صدمه دیدن شود خودداری کنند
این یک تمرین ایده ال قبل از شروع بازی می باشد که بازیکنان را در شرایط بازی قرارمیدهد

مرحله سوم
:حرکات سرعتی
بازیکنان ۲ به ۲ تقسیم میشوند و کمک مربی در فاصله ۱۰ متری می ایستد
معمولا ۸ بار هر بازیکن بسمت مربی با سرعت می دود
دو تا سرعتی اول ۷۰% سرعت باید انجام شود تا بدن آماده سرعت صد در صد شود
سپس ۶ بار یا صد در صد سرعت باید انجام شود. در هر دفعه که سرعت زده میشود باید دو بازیکن هماهنگ در جا یک حرکت در جا را نیز انجام دهند ، مثلا زانو بلند در جا ، پا .... ، سر زدن و هد استارت زدن ، و.. و.. و..
در برگشت بازیکنان باید آرام آرام بر گردند بدون راه رفتن و یا ایستادن
در پایان حرکت سرعتی تنفس گرفتن و کشش کردن لازم میبازد

مرحله چهارم
محل شوت به سمت دروازه می باشد که بعد از یک دو کردن باید به دروازه زده شود و همچنین بازیکنان بنا به نیاز خود می تواند کار دیگری را با توپ انجام دهند مثلا مدافع از کمک مربی بخواهد برایش پرتاپ توپ کند تا با سر و یا پا بر گردرداند تا در شرایط بازی قرار بگیرد. و یا حرکت کششی و یا پا به توپ شدن و یا سرعتی کوتاه و مواردی که هر بازیکن بنا به نیاز خود احساس میکند
نکته قابل توجه دیگر حضورسر مربی در زمین که میتواند بازیکنان را زیر نظر داشته باشد و یا اگر بازیکنی در هنگام گرم کردن مشکل و یا مصدومیت کند بتواند سریع تسمیم بگیرد برای جانشینی و همچنین با صحبت کردن بازیکنان را روحیه دهد و همچنین بتواند نفرات تیم مقابل را نیز کنترل کند

تمرین هندبالی
ـ دو تیم را به دو گروه مساوی تقسیم میکنیم
ـ بازی در منطقه ۱۸ قدم صورت می گیرد
ـ دو تیم باید بوسیله دست به همدیگر پاس دهند
ـ اگر بازیکنی توپ را بیش از حد معطل کند توپ به تیم مقابل داده می شود
ـ نوع دیگر این تمرین بدین شکل انجام می شود
ـ پاس اول باید بوسیله دست پرتاب شود و ضربه بعدی بوسیله ضربه سر به یار پرتاب شونده و یار دیگر خودی بازگردانده شود
ـ شکل دیگر بدین صورت انجام می شود که ضربه باید ابتدا یک بار به زمین بر خورد کند و بازیکن بعدی در هوا آن را دریافت کند
برای موفقیت و پیروزی در ورزش و مسابقات نه تنها بدن انسان ، بلکه روح انسان ( از لحاض فکر ، احساسات ، انگیزه ) هم باید آماده باشد. شخص باید فشار روحی و عصبانیت خود را زیر کنترل داشته باشد و هدف نهایی او پیروزی باشد و همچنین پذیرش شکست را هم داشته باشد تا روح و روان خود از آسیب حفظ کند
هر ورزش کاری میتواند بدون یک "مربی روانشناس" برای خود روشهای مختلفی اتخاذ کند مثل روحیه دادن و گرفتن از تیم خود و یا دعا کردن که میتواند باعث آرامش روحیه شود
و در این بخش هم حتی شناخت های جدید علمی پی برده است که استفاده کردن از این روشهای شخصی برای اصلاح کردن و کاملتر شدن یک ورزشکار موثر میباشد
هدف ما
بالا بردن پایه سازی ، استقرار مجدد بنیادهای روحی یک ورزشکار و قدرت وی (بهینه سازی وضع حرکات و قدرت ورزشکار در مقابل وجود استرس در مسابقات ورزشی)

پتانسیال قدرت روحی
توانایی درک کردن موقعیت در زمان بازی ، دارای تمرکز ، هوشیاری ، دارای رفتار مشکل گشایی ، توانایی انتخاب ، بر طرف کردن استرس و به دست آوردن بهبودی

روش ها
تمرینات روحی ، روشهای آرامش و استراحت اعصاب ، تمرین ایجاد انگیزه ، تمرین سست کردن عضلات ، تلقین اعتماد بنفس ، تمرین درک کردن موقعیت



:: برچسب‌ها: گرم کردن , تمرین گرم کردن , تمرین گرم کردن فوتبال , گرم کردن قبل فوتبال , گرم کردن قبل تمرین , تمرین گرم کردن قبل تمرین , گرم کردن بدن , تمرینات فوتبال , قبل فوتبال , نکات قبل تمرین ,
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
بازدید : 291
نویسنده : Darkgp

 

چندسالی است که تمرین فوتبال دقیق و ظریف شده است . سابقا میان کیفیت تمرین فوتبال و مسابقه تفاوت زیادی وجود داشت ، اما اکنون کلیه تمرینات متناسب با کیفیت مسابقه انجام می گیرد . امروزه تمرین فوتبال شبیه مسابقه است . باید طوری تمرین کنید گوئی مسابقه می دهید ، یا حتی الامکان در اندازه های مسابقه باشد . هر قدر به این شرایط نزدیک شوید ، بخت بیشتری برای تطبیق خود با کلیه شرایط مسابقه خواهید داشت .
مربی باید سعی کند که روح دوستی ، جمع گرائی و خوشخوئی میان بازیکنان ایجاد کند . توصیه می شود که خردسالان و کودکان (6 تا 12 سال) یک بار در هفته ، نوجوانان ( 14 تا 16سال ) دوبار در هفته و نوجوانان و جوانان ( 16 تا 18سال ) بیش از دو بار در هفته تمرین کنند . جلسات تمرین برای کلیه گروه های سنی باید لذت بخش باشد و همیشه از توپ استفاده شود . توپ اساس فوتبال است . در صورتی می توان یک جلسه تمرین خوب ترتیب دادکه قسمتی از آن به حرکات نمایشی با توپ ، دریبل ، بازی دو یا سه نفره اختصاص داده شود .
تمرین برای بزرگسالان باید هر روز انجام بگیرد . بازیکنان حرفه ای معمولا دوبار در روز تمرین می کنند .طی ساعت تایین شده مثلا 8 صبح  ودیگری 5 غروب.

 

ادامه دارد...



:: برچسب‌ها: تمرین فوتبال , تمرین , تمرین اقتصاصی , تمرینات درخانه , گرم کردن فوتبال , فوتبال در خانه , تمرینات فوتبال , ,

لیگ برتر ایران
لیگ فرانسه
وب سایت ورزشی جم اسپورت دوست ورزشی علاقمندان ورزش...

آیا از مطالب سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان GEM SPORT و آدرس gemsport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
کدستان